– Własna infrastruktura medyczna pozwala nam wdrażać jednolity standard obsługi i spójną ofertę. Jest to zgodne z naszym kierunkiem rozwoju nastawionym na doświadczenia pacjenta. Rebranding to również element wzmacniania marki PZU Zdrowie na rynku świadczeniodawców medycznych. Zmiana oznakowania w warunkach ograniczonej mobilności była wyzwaniem logistycznym, dlatego jest realizowana etapami. Dziękuję wszystkim pracownikom zaangażowanym w ten proces, a pracowników Tomma oficjalnie witam w rodzinie PZU Zdrowie – mówi Anna Janiczek, prezes Zarządu PZU Zdrowie.
W nowej odsłonie działają już pracownie m.in. w: Katowicach, Krakowie, Częstochowie, Gdyni, Gdańsku, Szczecinie, Wrocławiu, Koszalinie, Bydgoszczy i Białymstoku, a wkrótce także w Poznaniu i Warszawie.
Zobacz również
Grupa TOMMA ma 30-letnie doświadczenie na polskim rynku prywatnej opieki medycznej i jest największą, pod względem zasięgu geograficznego, siecią diagnostyczną w Polsce. Częścią PZU Zdrowie stała pod koniec 2019 roku, co wzmocniło kompetencje polskiego operatora medycznego w zakresie diagnostyki obrazowej. Pacjenci mogą korzystać z badań tomografem komputerowym, rezonansem magnetycznym, RTG i USG.
Zmiana nie wiąże się z żadnymi formalnościami dla pacjentów, którzy mogą korzystać z opieki na dotychczasowych zasadach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]