Gazeta.pl od lat konsekwentnie rozwija obszar privacy management, dzięki czemu jest rynkowym liderem w tej dziedzinie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców i użytkowników, w kwietniu 2021 r. portal wprowadził zmiany w strukturze zespołu Programmatic & AdTech. Nowo utworzone stanowisko head of data & privacy objęła Renata Luścińska, a Martyna Matuszewska zwiększyła zakres swoich obowiązków jako business data & adtech owner.
Gazeta.pl nieustannie rozwija obszar privacy management. Efektem tych działań są ostatnie zmiany w strukturze zespołu Programmatic & AdTech.
Zobacz również
W ramach rozbudowy działu nowo utworzone stanowisko head of data & privacy objęła Renata Luścińska. Do jej obowiązków należy zapewnienie najwyższych standardów w zakresie prywatności użytkowników Gazeta.pl oraz bezpiecznego ekosystemu dla reklamodawców. Zmianie uległa również pozycja Martyny Matuszewskiej, która zwiększyła zakres swoich obowiązków, obejmując stanowisko business data & adtech owner. W nowej roli nie tylko odpowiada za architekturę produktów Gazeta.pl opartych na danych, ale także za ich implementację oraz utrzymanie na platformach reklamowych Agory i w rozwiązaniach zewnętrznych.
W odpowiedzi na wyzwania związane ze skutecznym pozyskiwaniem i respektowaniem zgód użytkowników w kontekście likwidacji 3rd party cookies w przeglądarce Chrome Gazeta.pl wraz z partnerami – jako pierwsi w Polsce i jedni z pierwszych w Europie – zrealizowała już kampanię z wykorzystaniem danych 1st party i targetowania bazującego na nich. Portal współpracuje także z firmą OneTrust, co pozwala mu być na bieżąco z szybko zmieniającymi się regulacjami, wymogami technologicznymi oraz branżowymi wytycznymi, w tym IAB TCF (Transparency & Consent Framework).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]