Od początku pandemii wiele firm i marek stara się pomagać wszystkim, których zaskoczyła obecna sytuacja. Oprócz działań czysto charytatywnych (wsparcie medyków, lokali gastronomicznych czy osób starszych), popularnym działaniem firm w sektorze B2B stało się doradzanie. Codziennie organizowane są webinary, agencje proponują darmowe konsultacje ze specjalistami, publikowane jest mnóstwo poradników czy antykryzysowych e-booków. Wiedza specjalistów jest dostępna na wyciągnięcie ręki.
– Analizujemy rynek i widzimy, że liczba darmowych porad w dobie koronawirusa może przytłoczyć. “Jak przetrwać kryzys”,” Jak walczyć ze spadkiem sprzedaży”, “Darmowy poradnik konta Google AdWords” to z pewnością ciekawe i warte uwagi przedsiębiorcy tematy. Tyle, że zakładają, że firmy mają teraz dużo czasu, by czytać poradniki, a potem wdrożyć je krok po kroku – mówi Grzegorz Bosak, prezes zarządu Rocket Media.
Zobacz również
Zamiast tworzyć kolejne poradniki firma postanowiła pomóc w inny sposób. Nie chce edukować przedsiębiorców, jak samodzielnie przeprowadzić audyt SEO albo skonfigurować kampanię. Zrobi to za nich.
– Sam jestem właścicielem kilku spółek i wiem, że teraz jest mnóstwo pilnych tematów. Dlatego z zespołem Rocket Media podjęliśmy decyzję, że pomożemy tak, jak umiemy najlepiej. Robiąc dla biznesów to, na czym świetnie się znamy – kontynuuje Bosak.
Bezpłatne usługi – czy to dobry moment?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wiele agencji również przeżywa obecnie cięższe chwile. Klienci wstrzymują kampanie, zmniejszają wydatki na cele reklamowe i działania marketingowe. Każdy nowy klient czy zapytanie o dodatkową usługę to dla wielu podmiotów szansa na przetrwanie. Czy to dobry moment na promowanie darmowych usług?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Wierzymy, że to, co teraz damy innym, kiedyś do nas wróci. Dzieląc się wiedzą i umiejętnościami, dając wymierne korzyści i kompetencje, chcemy dołożyć swoją cegiełkę do sieci wzajemnego wsparcia – mówi Barbara Stanisz, team leader działu Content & Strategy.
– Audyt SEO czy analiza i optymalizacja contentu to działania, które mogą poprawić widoczność strony w wyszukiwarkach, zwiększyć ruch, poprawić konwersję, zmniejszyć współczynnik odrzuceń. Chcemy pokazać markom, że to możliwe. Szczególnie tym, które nigdy nie myślały takimi kategoriami o swojej stronie www. Dla nas to też okazja, by wykorzystać naszą wiedzę w innych branżach niż te, z którymi na co dzień pracujemy – dodaje Marta Soja, general manager Rocket Media.
Flagowe usługi o wartości 50 000 zł za darmo
W ramach akcji #Rocketmisjaspecjalna za darmo zostaną przeprowadzone działania z obszaru Performance Marketingu: audyty SEO, audyty konta Google Ads, audyty contentu czy analizy konkurencji. Wartość wszystkich pakietów usług przekazanych na to wsparcie ma łącznie wartość ponad 50 000 zł. Każda zgłaszająca firma zostanie potraktowana indywidualnie, a działania przeprowadzą doświadczeni specjaliści.
Szczegóły dot. akcji znajdują się na stronie rocketmedia.pl/blog/rocketmisjaspecjalna/.