Marta Głowacka posiada 10-letnie, digitalowe doświadczenie w pracy zarówno po stronie działów marketingu klienta (6 lat), jak i w pracy w agencji (4 lata). Swoją przygodę z reklamą zaczęła w dziale Online Marketingu w e-commercie Groupon. Była tam odpowiedzialna za działania w social mediach. Po 5 latach dołączyła do startup’u z branży beauty jako online marketing manager. Stanowisko obejmowało szeroki zakres obowiązków począwszy od wdrażania online sklepu, po planowanie i częściową produkcję contentu oraz kontakt z influencerami.
Następnie pracowała w dziale strategii Isobar Polska jako strategy planner.
Zobacz również
Tworzyła strategie komunikacji dla takich klientów jak: Audi, Kompania Piwowarska, Estée Lauder, McDonald’s. Dla tego ostatniego zdobyła dwie statuetki Effie: brąz w 2019 w kategorii Usługi, brąz w 2020 w kategorii Brand Experience oraz nagrody Mixx.Awards: brąz w 2019 w kategorii Digital Experience i w 2020 wyróżnienie w kategorii Best Use of Social Media, Golden Arrow: wyróżnienie w 2020 w kategorii Digital Marketing – Social Media.
W Saatchi & Saatchi Marta realizuje bieżące projekty dla klientów agencji w dziale strategii, na którego czele stoi Agnieszka Kwaśniewska, chief strategy officer Saatchi & Saatchi.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce