Dla wygody – to hasło przewodnie nowych kampanii Samsung, ale także filozofia projektowania urządzeń domowych, które mają ułatwiać życie i odciążać w codziennych obowiązkach. Linie inteligentnych pralek i pralko-suszarek Samsung AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet są bohaterami nowych kampanii marki.
Działania kampanijne dla obu kategorii produktów obejmują spoty telewizyjne, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych, komunikację w sklepach oraz działania PR w kluczowych mediach online.
Zobacz również
Wszystko dla wygody
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja VMLY&R. Materiały reklamowe pokazujące zalety nowych pralek AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet™ mają przyjazny, domowy klimat oraz ciepłą kolorystykę.
– Wszystko dla wygody tłumaczy się raczej samoistnie. To założenie, że każdy produkt, rozwiązanie lub technologia zostały zaprojektowane tak, by służyć wygodzie użytkownika – bez zbędnych udziwnień. To definicja dobrego designu, od lat wykorzystywana przez topowych graczy technologicznych – wprowadzony w codzienność konsumentów upraszcza ich życia w lekki i elegancki sposób, nawet jeśli za faktycznym procesem stoi skomplikowana maszyneria – dla klienta to często jedno kliknięcie – mówią Joanna Komorowska i Luiza Mec reprezentujący zespół kreatywny, VMLY&R.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Spoty mają za zadanie pokazać nie tylko łatwość, ale wręcz przyjemność, która łączy się z korzystaniem ze sprzętów Samsung w domu. Urządzenia wpasowują się w scenografię oraz współgrają z użytkownikami budując kojący nastrój – dodaje Julia Rogowska, reżyserka spotów.