Ambra jest największym w Polsce producentem, importerem i dystrybutorem win (w tym marek takich jak np.: Cin&Cin, Dorato, El Sol, Fresco, Pliska, Piccolo, Winiarnia Zamojska czy Cydr Lubelski). Altavia specjalizuje się w realizacjach na potrzeby komunikacji marketingowej w sklepach, z firmą Ambra agencja współpracuje od 2020 roku, mając na koncie realizacje dla większości marek.
Kampania „La Impreza Fantastica!” właśnie wystartowała, będzie prowadzona równolegle w digitalu i w sieciach handlowych.
Zobacz również
Agencja Altavia odpowiada za przygotowanie materiałów na potrzeby kampanii w sklepach (BTL/POS).
Część digitalowa kampanii (m.in. Facebook, Instagram, YouTube, Google, mailingi, radio OpenFM itp.) potrwa do czerwca br., natomiast cześć sklepowa – do jesieni.
Kampania ma charakter wizerunkowy, jej głównym celem jest komunikacja nowego wizerunku marki El Sol, jako marki o latynoskich korzeniach, której misją jest wnosić jak najwięcej słońca, zabawy, imprezy i radości życia do życia konsumentów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Głównym hasłem kampanii jest „La Impreza Fantastica!”, które ma sugerować najlepszą imprezę z autentycznie latynoską atmosferą. Grupą docelową kampanii są konsumenci marki El Sol oraz nowi potencjalni odbiorcy marki, zainteresowani kulturą latynoską i winami z krajów południa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przygotowane przez agencję Altavia Polska na potrzeby kampanii standy realizują te właśnie założenia kampanii, jak również promują platformę internetową LaImpreza.pl.
W działaniach digitalowych markę wspiera krakowska agencja BeDigital, odpowiadająca za uruchomienie oraz obsługę platformy internetowej LaImpreza.pl, oraz komunikację w mediach społecznościowych (prowadzenie profilu oraz grupy La Impreza Fantastica). Dodatkowo agencja zajmuje się zarówno częścią wizualną, jak i mediową kampanii (itp. Facebook, Instagram, YouTube, Google, mailingi, radio OpenFM itp.).