Ambra buduje latynoski wizerunek marki El Sol

W wyniku wygranego przetargu agencja Altavia Polska współpracuje z firmą Ambra przy kampanii wizerunkowej „La Impreza Fantastica!”, dla brandu El Sol.
O autorze
1 min czytania 2021-04-28

Ambra jest największym w Polsce producentem, importerem i dystrybutorem win (w tym marek takich jak np.: Cin&Cin, Dorato, El Sol, Fresco, Pliska, Piccolo, Winiarnia Zamojska czy Cydr Lubelski). Altavia specjalizuje się w realizacjach na potrzeby komunikacji marketingowej w sklepach, z firmą Ambra agencja współpracuje od 2020 roku, mając na koncie realizacje dla większości marek.

Kampania „La Impreza Fantastica!” właśnie wystartowała, będzie prowadzona równolegle w digitalu i w sieciach handlowych.

Agencja Altavia odpowiada za przygotowanie materiałów na potrzeby kampanii w sklepach (BTL/POS).

Część digitalowa kampanii (m.in. Facebook, Instagram, YouTube, Google, mailingi, radio OpenFM itp.) potrwa do czerwca br., natomiast cześć sklepowa – do jesieni.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania ma charakter wizerunkowy, jej głównym celem jest komunikacja nowego wizerunku marki El Sol, jako marki o latynoskich korzeniach, której misją jest wnosić jak najwięcej słońca, zabawy, imprezy i radości życia do życia konsumentów.

Głównym hasłem kampanii jest „La Impreza Fantastica!”, które ma sugerować najlepszą imprezę z autentycznie latynoską atmosferą. Grupą docelową kampanii są konsumenci marki El Sol oraz nowi potencjalni odbiorcy marki, zainteresowani kulturą latynoską i winami z krajów południa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przygotowane przez agencję Altavia Polska na potrzeby kampanii standy realizują te właśnie założenia kampanii, jak również promują platformę internetową LaImpreza.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W działaniach digitalowych markę wspiera krakowska agencja BeDigital, odpowiadająca za uruchomienie oraz obsługę platformy internetowej LaImpreza.pl, oraz komunikację w mediach społecznościowych (prowadzenie profilu oraz grupy La Impreza Fantastica). Dodatkowo agencja zajmuje się zarówno częścią wizualną, jak i mediową kampanii (itp. Facebook, Instagram, YouTube, Google, mailingi, radio OpenFM itp.).