Na odważny test jakości swojej wege nowości Burger King wybrał jeden z lokalnych bazarków w centrum Warszawy. Do degustacji zaprosił znawców i sprzedawców warzyw, którzy sprzedają je tam od lat. Wszystkie opinie zarejestrował w filmie, który ma zachęcić do spróbowania plant-based nuggetsów Burger King.
Akcja to początek aktywacji dla konsumentów, które Burger King przeprowadzi w maju. Więcej szczegółów już niebawem na profilu Burger King Polska na Facebooku. Autorką pomysłu kampanii jest agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Za produkcję spotów odpowiada F25.
Zobacz również
Nowa wege propozycja Burger King powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie gości, którzy dopytywali o kolejne roślinne opcje w menu restauracji. Ich recepturę podobnie jak plant-based Whopper, Burger King opracował z uznaną marką The Vegetarian Butcher, która od lat pracuje nad roślinnymi zamiennikami mięsa. Plant-based nuggetsy to smaczna alternatywa dla wszystkich, zwłaszcza dla tych którzy chcieliby zastąpić mięso zwierzęce, nie rezygnując przy tym z niezrównanego smaku kultowych nuggetsów z kurczaka.