W pierwszej kolejności zebrani członkowie podjęli jednogłośnie uchwałę w sprawie zatwierdzenia protokołów z poprzedniego Walnego Zebrania Członków SAR i ZAR z dnia 18.04.2012r. Podobnie z pełną akceptacją przyjęte zostało sprawozdanie finansowe, bilansu oraz rachunku zysków i strat SAR oraz ZAR za 2012 r., który SAR zakończył zyskiem netto w wysokości 43 884 PLN (W 2011 roku zysk netto wyniósł 8625 PLN).
Kończącego dwuletnią kadencję Prezesa SAR i ZAR Tomasza Bałuka (Oglivy & Mather) zastąpił Igor Kaleński, CEO w Saatchi & Saatchi Polska, wcześniej również członek zarządu SAR i ZAR. Ponadto w związku z objęciem przez Igora Kaleńskiego funkcji Prezesa Zarządu oraz zakończeniem się kadencji trzech innych członków – Christiana Lainera (TBWA), Magdaleny Czaii (San Markos) oraz Olgierda Cygana (Digital One), skład w ramach tajnego głosowania został uzupełniony. Obecni członkowie zdecydowali, że do Zarządu dołączą następujący przedstawiciele branży: Radosław Miklaszewski- Partner i CEO Walk, Marcin Gaworski- Dyrektor Zarządzający i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT, Olga Sobieraj- COO Ogilvy & Mather Poland, a także Michał Kazimierczak- CEO grupy Young & Rubicam Brands w Polsce. Izabela Albrychiewicz (MEC) będzie pełnić funkcję przedstawiciela Klubu Mediowego przy Zarządzie SAR.
Zobacz również
Ponadto zebrani członkowie również w tajnym głosowaniu zadecydowali o powiększeniu składu Rady Nadzorczej w składzie Agnieszka Kosik (Mediacom), Cezary Antoń (FatBaby) oraz Wojciech Borowski (McCann) o dwóch nowych członków – Tomasza Bałuka oraz Pawła Kastorego (DDB Warszawa). W ramach Zebrania Walnego został wybrany również nowy skład Sądu Koleżeńskiego. W tajnym głosowaniu do jego składu zostali wybrani: Beata Golubińska (Starcom), Szymon Walkiewicz (Walk), Małgorzata Olkowicz (Multi Events), Grażyna Skarżyńska (Albert Lumberjacker) oraz Alena Suszycka (TBWA).
W trakcie Walnego Zebrania na prośbę następujących podmiotów: Max Arpp, AripNext, Elżbieta Pełka Creative Services, Fire Fly, MarketShare oraz Definition Design, opuściły one Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Ponadto organizacja przyjęła 6 nowych członków – Golden Submarine, John Pitcher, Cheil Poland, Delikatessen Brand & Desig Agency, Agencję Jamboree oraz STX Records. W związku z tym skład liczebny członków SAR nie uległ zmianie – nadal zrzesza 96 podmiotów.
Oprócz tego Zarząd zaprezentował zebranym członkom podsumowanie z realizacji flagowych projektów SAR, takich jak: Effie, KTR, Media Trendy, Muzeum Utracone czy różnych inicjatyw edukacyjnych (m.in. SSM), a także przedstawił wstępną wersję nowej strony organizacji oraz funkcjonalności jakie będzie ona oferowała członkom SAR. Zaprezentowano również nową identyfikacje wizualną Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing