Bartosz Popsuj rozpoczął pracę w agencji 4 maja. Przez ostatnie dwa lata zdobywał doświadczenie zawodowe w sieci wegańskich restauracji Tel Aviv Urban Food na stanowiskach junior manager a później general manager. Pracował także w międzynarodowej korporacji zajmującą się diagnostyką medyczną, gdzie wspierał Dział Marketingu oraz Dział HR i Komunikacji
Bartosz Popsuj jest studentem Politologii na Uniwersytecie Warszawskim, był członkiem Rady Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych kadencji 2018-2019.
Zobacz również
W All Hands koordynuje działania zespołu projektowego dla marki Siren7 oraz będzie wspierał pozostałe zespoły projektowe w ramach bieżących działań.
Emilia Pluskota, dotychczas account executive od maja zmienia swoje obowiązki. Jako content specialist zajmie się kreacją treści, które będą dostosowane do potrzeb klientów agencji oraz współpracą z pozostałymi zespołami klienckimi agencji.
![#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/12/Cover-photo-6-1-142x0-c-default.png)
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce