„Czas płynie, miłość jest wieczna!”: FOREO rusza z nową kampanią z okazji Dnia Matki

Z łezką w oku wspominamy beztroskie dzieciństwo, kiedy kubek gorącego kakao i bajka na dobranoc czytana przez mamę potrafiły rozwiązać każdy problem. Z okazji zbliżającego się Dnia Matki FOREO chce uhonorować wszystkie mamy i rusza z kampanią pod hasłem „Czas płynie, miłość jest wieczna!”.
O autorze
0 min czytania 2021-05-06

Mamy to pierwsze osoby, które wprowadzały nas w świat tajników pielęgnacji, pokazując przekazywane z pokolenia na pokolenie sekrety urodowe. Wiele z nich stosujemy do dziś. W związku z tym, z okazji kampanii przygotowanej na Dzień Matki, FOREO stworzyło ściągawkę, w której marka uwzględniła ulubione porady i triki kosmetyczne mam, nieco je odświeżając dzięki możliwościom, jakie dają nam nowe technologie.

Pełna lista porad znajduje się na stronie.

Ponadto, w ramach kampanii FOREO przygotowało wyjątkowe, ekskluzywne zestawy pielęgnacyjne, łączące bestsellerowe produkty marki, które ułatwią wybranie idealnego prezentu dla każdej Mamy. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj