Przez ostatni rok pracowała w MediaComie na stanowisku media executive. Zajmowała się codzienną obsługą dużego klienta z branży FMCG na poziomie międzynarodowym, koordynowała wiele projektów i kampanii mediowych na 10 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, przygotowywała różnego rodzaju posumowania, analizy i rekomendacje.
Ukończyła studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie ze specjalizacją Zarządzanie Projektami. Ma doświadczenie dziennikarskie i reporterskie (magazyn MaleMEN, TVN24), a w swojej karierze zawodowej zorganizowała też niejedną konferencję czy event.
Zobacz również
Poza pracą jej największą pasją jest muzyka. Od trzech lat uczy się śpiewać akompaniując sobie na gitarze klasycznej i ukulele. Podczas studiów mieszkała przez 6 miesięcy w Portugalii i na pewno będzie to pierwszy kraj, który odwiedzi w postpandemicznej rzeczywistości.