Ipswich Town to angielski klub sportowy, który występuje na trzecim poziomie rozgrywkowym w League One. Niedawno nowymi właścicielami grupy zostali biznesmeni ze Stanów Zjednoczonych, zaś ich celem jest przywrócenie świetności klubowi, który w przeszłości był nawet mistrzem Anglii.
Pomóc w tym może również Ed Sheeran, który został… sponsorem Ipswich Town. Artysta bowiem już wkrótce rusza w trasę koncertową promującą jego nową płytę o nazwie „+-=÷x”. To właśnie to hasło wraz ze słowem „tour” pojawi się na koszulkach zawodników w ramach umowy sponsorskiej.
Zobacz również
Dlaczego piosenkarz postanowił zostać sponsorem klubu? Jak się bowiem okazuje, Ed Sheeran już od małego był wielkim fanem Ipswich Town – o czym poinformował, publikując zdjęcie z dzieciństwa w stroju ulubionej drużyny.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Informacje o planowanej współpracy marki Heinz z brytyjskim piosenkarzem Edem Sheeranem wywołały duże emocje w mediach – krótko po tym do sieci trafił zabawny spot brandu, w którym wziął udział artysta.
PS2
Krótko po emisji spotu artysta i marka ponownie połączyli siły, wprowadzając limitowaną edycję butelek ketchupu.