Marka Żywiec od lat sięga po innowacje. W tym roku, obserwując znaczący rozwój rynku e-commerce, postanowiła przy organizacji loterii nawiązać współpracę z serwisem Allegro Lokalnie. Dzięki temu zwycięzcy będą mogli wybierać nagrody spośród wachlarza unikalnych produktów.
– Wierzymy, że każdy ma swoje indywidualne potrzeby i marzenia. To dlatego w tym roku dajemy naszym konsumentom prawdziwą wolność wyboru. W naszej loterii jest dosłownie wszystko, od A do Ż, a zwycięzcy będą mogli wyszukiwać wymarzone nagrody, zaspokajając swój apetyt na Ż – mówi Ewa Stefanowicz, junior BTL manager Marki Żywiec.
Zobacz również
„W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż” to loteria promocyjna, w której każdego dnia na uczestników czekają nagrody pieniężne oraz karty podarunkowe. Aby wziąć w niej udział, należy kupić piwo Żywiec w opakowaniu promocyjnym i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.zywiec.com.pl lub w komunikatorze Messenger na Facebooku Żywca. W promocyjnej sprzedaży biorą udział wszystkie piwa Żywiec, także w wersji bezalkoholowej.
W loterii codziennie do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 10 000 zł oraz karty podarunkowe do wykorzystania na Allegro w wysokości: 500 zł, 200 zł, 100 zł oraz 20 zł, a także kody na usługę Allegro Smart oraz wirtualne monety Allegro.
Sprzedaż promocyjna i rejestracja kodów trwają od 10 maja do 28 sierpnia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing