Agencja ASAP&ASAP wygrała przetarg na realizację działań digital dla marki Emolium na 2021 rok. W przetargu brały udział 3 agencje, oferta ASAP&ASAP wyróżniała się kompleksowym podejściem strategicznym oraz wysokim poziomem egzekucyjnym. Agencja przekonała Klienta do wyboru oferty swoim holistycznym spojrzeniem na ekosystem digital, uwzględniając działania wizerunkowe, edukacyjne oraz wsparcie sprzedaży w ecommerce.
W ramach nawiązanej współpracy agencja zajmie się bieżącą strategią komunikacji marki, prowadzeniem kanałów Facebook, Instagram, kreacjami kampanii płatnych oraz współpracą z influencerami. W latach ubiegłych ASAP&ASAP prowadziło projekty dla marki Emolium z zakresu UX, web design oraz web development. W roku 2020 nastąpiła akwizycja marki Emolium przez Perrigo Polska. Wcześniej należała ona do Sanofi Aventis. ASAP&ASAP współpracuje projektowo zarówno na markach z portfolio Sanofi Aventis, jak i Perrigo.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Obsługa marki Emolium rozpoczęła się w maju i potrwa co najmniej do końca roku.