Aż cztery nowe smaki sosów marki Winiary pojawiły się w sprzedaży. Informuje o tym kampania przygotowana przez agencję Publicis Poland, której celem jest zbudowanie świadomości na temat nowej linii sosów oraz wzbudzenie zainteresowania różnorodnością ich smaków. Osoby szukające pomysłów na urozmaicenie codziennych smaków będą mieć do wyboru Sos egzotyczny Słodko-Kwaśny z mango i limonką, Sos amerykański BBQ z syropem z palonego cukru, Sos orientalny Chili z imbirem i kurkumą oraz Sos meksykański Salsa z wędzoną papryczką Chipotle.
Kampania będzie realizowana w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Powstały spoty w wersjach trzydziesto- i piętnastosekundowych, krótkie formaty video do social mediów oraz różne formaty do kampanii digital. W przypadku telewizji zobaczymy je w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Kreacje będą także emitowane w serwisach VOD, na Facebooku i Instagramie oraz w innych miejscach w internecie przy pomocy automatycznych systemów reklamowych (programmatic). Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Graffiti, za postprodukcję odpowiada Chimney. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Thrive.