W kwietniu br. Coca-Cola wprowadziła nową, orzeźwiającą recepturę dla Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą przewrotnego hasła – Najlepsza Coca-Cola ever? – marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Teraz do odpowiedzenia sobie na to pytanie zachęca nowa ambasadorka – gwiazda polskiej sceny muzycznej – Beata Kozidrak. Aby dać konsumentom możliwość spróbowania nowej Coca-Cola Zero Cukru, marka łączy siły z Żabką we wspólnej akcji promocyjnej i dedykowanym spocie
– W drugiej odsłonie kampanii zachęcamy konsumentów, by sami przekonali się, czy to „Najlepsza Coca-Cola ever?”. Zmiany często bywają dobre i warto dawać im szansę – nawet jeśli to, co znamy, wydaje się doskonałe. W końcu aby się przekonać, trzeba najpierw spróbować – tak jak Beata Kozidrak w ostatnim spocie zrealizowanym wspólnie z Żabką – mówi Natalia Grzybicka, Coca-Cola senior brand manager, odpowiadająca za kampanię w Polsce.
Zobacz również
Co się dzieje, kiedy legendarna marka łączy siły z legendarną artystką? Może to być najlepsza Coca-Cola ever? Coca-Cola Zero Cukru odkrywa karty i startuje z drugą odsłoną kampanii promującej nową recepturę i szatę graficzną opakowania. Tym razem działania ujawniają ambasadorkę akcji i obejmują szeroką kampanię na kanałach marki, dedykowany spot oraz współpracę z siecią sklepów Żabka. Bardziej uważni konsumenci mogli już w kwietniu rozpoznać głos artystki towarzyszący reklamie nowej Coca-Cola Zero Cukru.
– Wybór nowej ambasadorki Coca-Cola Zero Cukru był prosty. Niekwestionowana diwa od lat podbija serca fanów w każdym wieku. Pani Beata doskonale wpisuje się w koncepcję naszej kampanii, oddając jej ducha jak nikt inny – podsumowuje Klaudia Pac, Coca-Cola digital project manager.
W nowej reklamie, w poszukiwaniu orzeźwiającego smaku Coca-Cola Zero Cukru, w sklepie pojawia się sama Beata Kozidrak. W zabawnej, lekkiej formule, charakterystycznej dla kampanii Żabka. Mały wielki sklep, okazuje się, że nie tylko artystka potrafi „robić niezły dym”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– W naszej komunikacji w niekonwencjonalny sposób opowiadamy o codzienności, dodając nieco żartu i humoru, dzięki czemu skradliśmy serca Polaków. Z naszymi dostawcami tworzymy wspólne przedsięwzięcia marketingowe, wykorzystujące w kreatywny sposób naszą platformę reklamową. Tym razem, dzięki współpracy z Coca-Cola, w sklepach naszej sieci „niezły dym” zrobi legendarna artystka polskiej sceny muzycznej – mówi Jarosław Serednicki, dyrektor komunikacji marketingowej w firmie Żabka Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Coca-Cola w swojej kampanii stawia na zachęcenie konsumentów do spróbowania nowego smaku. Czy to Najlepsza Coca-Cola ever? By się przekonać, wystarczy… jeden żapps. Marka wraz z Żabką przygotowała specjalną promocję dla użytkowników aplikacji mobilnej żappka. Do rozdania czekają aż 2 miliony puszek Cola-Cola Zero Cukru.
Reklama z cyklu Żabka. Mały wielki sklep emitowana będzie od środy w telewizji i internecie.
Działania komunikacyjne w tej fazie kampanii, poza emisją spotu reklamowego, obejmują akcje samplingowe w różnych kanałach sprzedaży, a także szeroką kampanię OOH i digital. Za realizację tej odsłony kampanii Najlepsza Coca-Cola ever? odpowiadają: McCann Polska (działania ATL), LiquidThread (działania w digitalu i mediach społecznościowych), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz 24/7Communication (działania PR). Spot w ramach platformy Żabka. Mały wielki sklep powstał przy współpracy z Agencją PZL i Easy Hell Productions