Do zespołu BBDO dołączyła Magdalena Szewczuwianiec, która objęła stanowisko social media managerki i zajmuje się opracowywaniem strategii i prowadzeniem komunikacji w social media, planuje, realizuje i tworzy treści w social media, koordynuje produkcję sesji foto i video na potrzeby działań contentowych, zna się na copywritingu SEO i współpracuje z infleuncerami. Magdalena przez kilka lat pracowała w The Digitals (obecnie Freundschaft) i Webtalk dla m.in. Bahlsen, Pekao, AXA, Vectra, CityFit, Bosch Professional. Magda ma także cenne doświadczenia pracy po stronie Klientów z branży beauty. Prywatnie jest miłośniczką zielarstwa, pasjonatką kultury słowiańskiej i tatuaży, początkująca perkusistka, czyta kryminały i fantastykę.
Adam Kieres, art. director awansował na stanowisko head of design w BBDO. Adam jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach i Akademii Sztuk Pięknych. Już na studiach projektował logotypy, małą grafikę użytkową, plakaty wydarzeń a w trakcie studiów z Zarządzania na UE zaczął studiować na uczelni artystycznej. Wystartował na branżowym przeglądzie See&Say by KTR i skorzystał z oferty stażowej. Pracował w studiu projektowym Dragon Rouge, w DDB, gdzie pracował jako Graphic Designer, przez kilka ostatnich lat był Art Directorem w BBDO. Umiejętnie łączy biznes z kreatywnością, rozumie „dowożenie” efektów za pomocą wizualnych narzędzi i jaki sam twierdzi –… to połączenie to balansowanie na styku kreatywności i księgowości”. W BBDO kieruje nowo powstałym działem designu, tworzy możliwości do tego by powstawały dobrze zaprojektowane komunikaty w atmosferze zrozumienia procesu i celu. Projektowanie graficzne to dziedzina, która nabiera całkowicie nowego znaczenia w obliczu procesu i celu. Prywatnie? Lubi kolorowo i wciąż stara się nauczyć zabawy psa z kotem.