Artur Brzęczkowski odpowiedzialny za markę Wonga.com w Polsce

Artur Brzęczkowski, który przez ponad 12 lat odpowiadał za dział marketingu w Allegro.pl, od 1 lipca dołączył do zespołu jednej z największych firm digital finance na świecie – Wonga.com. Brzęczkowski będzie odpowiadał za działania promocyjne oraz budowanie świadomości marki Wonga.com w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2013-07-03

Artur Brzęczkowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Wonga.com. Wcześniej przez wiele lat pracował dla Grupy Allegro, gdzie odpowiadał za rozwój poszczególnych marek w Grupie, działania promocyjne, a także z zakresu PR i CSR. Do największych sukcesów Brzęczkowskiego można zaliczyć kampanię „Pod skrzydłami Allegro” czy akcje z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Jego innowacyjne podejście do działań marketingowych firmy uniemożliwiło zadomowienie się w Polsce zakupowego giganta, amerykańskiej firmy eBay. Brzęczkowski był również odpowiedzialny za programy edukacyjne Allegro oraz przygotowywanie warsztatów i konferencji o tematyce e-commerce („E-nnovation”, „Spotkania Allegro”).

– Cieszymy się, że do zespołu dołączyła osoba z tak dużym doświadczeniem w branży internetowej, która współtworzyła największą firmę e-commerce w Polsce – mówi Marcin Borowiecki, Dyrektor Zarządzający Wonga.com w Polsce. – Wonga to przede wszystkim firma technologiczna, zatrudniająca głównie osoby związane z tą branżą. Jednocześnie na polskim rynku jesteśmy nadal start-up’em, dlatego wiedza Artura zdobyta w trakcie kilkunastu lat pracy dla Allegro, od początku powstania tej firmy, będzie dla nas niezwykle cenna – dodaje.

Brzęczkowski pracował wcześniej jako dziennikarz, m.in. był dyrektorem programowym w jednej ze stacji radiowych Agory.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj