Biniewicz pokieruje działem strategii agencji mediowej K2 Media, wchodzącej w skład Grupy K2. Będzie odpowiadać za budowanie i wdrażanie strategii kluczowych klientów, optymalizację procesów biznesowych, a także wspomagać kompetencje RTB.
Maja Biniewicz od ośmiu lat związana jest z branżą interaktywną. Karierę rozpoczynała w dziele strategii Euro RSCG Marketing House (obecnie Havas Worldwide Warsaw).
Zobacz również
Przez ostatnie siedem lat związana była z Starcom MediaVest Group.
Awansując w strukturach organizacji, odpowiadała za planowanie i zakup mediów dla kluczowych klientów (m.in. ITI, Kampania Piwowarska, Coca-Cola, Fiat, Eurobank, Allianz, Mitsubishi, BPH, Jaguar, Land Rover, Estee Lauder), tworzenie strategii interactive oraz przez ostatni rok, jako Head of Audience on Demand, za rozwój kompetencji RTB Starcom MediaVest Group.
Biniewicz ukończyła nauki polityczne na Uniwersytecie Warszawskim.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing