Karta debetowa z wyświetlaczem, na którym można sprawdzić stan konta oraz darmowe 1000 PLN limitu kredytowego to produkty promowane w ramach kolejnej kampanii marketingowej Getin Banku. MasterCard Display to pierwsza na świecie interaktywna karta z wyświetlaczem, która łączy tradycyjne funkcje płatnicze z możliwością komunikowania się z bankiem bez używania komputera czy telefonu. Dzięki zamontowanemu wyświetlaczowi oraz mini klawiaturze można m.in.: sprawdzić stan swojego rachunku, przeczytać wiadomości od banku oraz wykorzystać kartę jako token do bankowości internetowej. Karta została wyróżniona tytułem Światowej Innowacji w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży reklamowej Cannes Lions. Oba rozwiązania pokazują, że Bank stale rozwija funkcjonalności konta Getin UP, chcąc oferować produkty, które są jak najbardziej użyteczne dla klientów.
– Główną ideą naszej strategii, w oparciu o którą budujemy konto Getin UP, jest praktyczność. Stawiamy więc na rozwiązania, które ułatwiają naszym klientom korzystanie z konta oraz zarządzanie własnymi środkami finansowymi i właśnie to jest motywem przewodnim naszej nowej kampanii marketingowej – komentuje Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Noble Bank S.A.
Zobacz również
Kampania ma zasięg ogólnopolski. Na jej potrzeby wyprodukowano cztery spoty promocyjne (2×15 i 2×30), które będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Wykorzystano również 310 nośników outdorowych wyeksponowanych w 10 największych miastach Polski oraz narzędzia reklamowe wykorzystujące potencjał Internetu, m.in. display, mailing i kampanię linków sponsorowanych.
Getin Bank uruchomił także specjalną stronę internetową www.getinup.pl/oddzialy, na której można odbyć wirtualny spacer po nowych oddziałach banku, które są wyposażone w nowoczesny sprzęt multimedialny i zostały przygotowane zgodnie z nową identyfikacją wizualną banku. Klienci mają do dyspozycji już 16 z 30 takich placówek, które zostaną otwarte jeszcze w tym roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kreację kampanii TV przygotowała agencja DDB Warszawa. Za zakup mediów odpowiada MediaVest. Materiały drukowane oraz internetowe opracowało wewnętrzne studio graficzne Getin Banku. Działania PR prowadzi firma Lighthouse Consultants.
Słuchaj podcastu NowyMarketing