Karta MasterCard Display Getin Banku walczy o nagrodę w Cannes

Karta debetowa MasterCard Display, jeden z najbardziej innowacyjnych produktów bankowych Getin Banku, otrzymała nominację do nagrody canneńskiego Lwa, która zostanie wręczona podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions.
O autorze
1 min czytania 2013-06-05

W drugiej połowie czerwca we Francji rozpocznie się 60-ta edycja Cannes Lions International Festival of Creativity – największego i najbardziej prestiżowego konkursu dla branży reklamy. Wśród nominowanych produktów w kategorii Innovation Lions jest karta debetowa Getin Banku – MarsterCard Display. Jest to pierwsza na świecie karta interaktywna z wyświetlaczem, która łączy tradycyjne funkcje płatnicze z możliwością komunikowania się z bankiem bez używania komputera czy telefonu.

– Udział w konkursie podczas Festiwalu Cannes Lions jest dużym wyróżnieniem i jednocześnie szansą na czerpanie inspiracji od najlepszych z najlepszych w branży reklamowej. Cieszymy się, że nasza karta debetowa MasterCard Display, która jest rewolucją technologiczną na rynku kart i wyróżnia się nową funkcjonalnością, została doceniona przez jury. Z niecierpliwością czekamy na ostateczny werdykt – mówi Natalia Załęcka Dyrektor Marketingu Getin Noble Bank.

Co sprawiło, że produkt Getin Banku zdobył uznanie organizatorów Cannes Lions 2013? MasterCard Display to pierwszy taki produkt wdrożony do szerokiej dystrybucji na świecie, w której zastosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych, sprawia, że zdalna komunikacja z bankiem jest dostępna na wyciągnięcie ręki. Dzięki zamontowanemu w karcie ciekłokrystalicznemu wyświetlaczowi oraz mini klawiaturze można m.in.: sprawdzić stan swojego rachunku, przeczytać wiadomości od Banku oraz wykorzystać ją jako token do bankowości internetowej Getin Banku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

16 czerwca br. dedykowany zespół Getin Banku zaprezentuje przed międzynarodowym jury nominowaną kartę MarterCard Display. Laureaci tegorocznych canneńskich Lwów zostaną wyłonieni 18 czerwca 2013 podczas uroczystej gali wręczenia nagród w Palais des Festivals w Cannes we Francji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W konkursie nominowany został także projekt PZU Drive przygotowany przez K2.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aktualizacja (18.06.2013): Karta MasterCard Display Getin Banku zdobyła nagrodę Innovation Lion.