Działania będą skupiać się na komunikacji produktowej z otaczającym środowiskiem, ze szczególnym uwzględnieniem nowej, innowacyjnej linii asortymentowej – roślinnych zamienników mięsa, które na rynku pojawią się już jesienią bieżącego roku!
Zakres wsparcia będzie obejmować także m.in. współpracę z mediami, doradztwo biznesowe i realizację strategii komunikacyjnej firmy w Polsce, w tym komunikację korporacyjną, prowadzenie biura prasowego oraz pozycjonowanie ekspertów marki OneDayMore. Attention Marketing będzie też wspierać markę w działaniach employer branding oraz doradztwie wizerunkowym w procesach sprzedaży.
Zobacz również
Współpraca ma na celu budowę świadomości nowej marki produktów zamienników mięsa w portfolio firmy oraz tworzenie wizerunku OneDayMore jako zaufanego partnera wspierającego Polaków w dążeniu do zdrowego odżywiania. Żywność roślinna to temat szczególnie interesujący w kontekście rosnącej świadomości prozdrowotnej konsumentów, galopującego trendu ograniczenia spożycia mięsa i troski o środowisko, w tym ochrony zwierząt.