Serial „Halston” przedstawia historię słynnego amerykańskiego projektanta mody, Roya Halsona Frowicka, który m.in. dzięki projektom dla Jacqueline Kennedy zmienił oblicze mody lat 60. i 70. Produkcja Netfliksa, w której główną rolę zagrał Ewan McGregor, nie spodobała się niestety rodzinie projektanta – szybko pojawiły się zarzuty i przerysowanie postaci i próbę wzbudzania sensacji.
Szum wokół serialu został jednak odpowiednio wykorzystany pod kątem marketingowym – działająca do dzisiaj marka Halston postanowiła stworzyć kapsułową kolekcję będąca kwintesencją stylu projektanta. Cała linia powstawała w ścisłej współpracy z Netfliksem – efektem działań jest 10 wzorów eleganckich sukien wieczorowych. Każda z nich wpisuje się w estetykę lat 70. i 80., a jednocześnie trafia w gusta współczesnego konsumenta.
Zobacz również
– Była to idealna okazja, aby przywrócić na rynek kultowe suknie zaprojektowane przez samego Halstona, ale zinterpretowane przez nas zupełnie na nowo. Wszystko po to, aby uczynić je bardziej nowoczesnymi – mówi dyrektor generalny domu mody, Robert Rodriguez.
Kolekcja trafi do sprzedaży 7 czerwca i będzie obejmować 10 luksusowych sukien. Rozpiętość cenowa wynosi od 995 do 1595 dolarów amerykańskich.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing