W wyniku wygranego przetargu SalesTube przeprowadzi wdrożenie dedykowanej strategii digitalowej dla Otodom, najpopularniejszego serwisu z ogłoszeniami nieruchomości w Polsce. Wśród głównych celów agencji znalazła się maksymalizacja skali i jakości ruchu na Otodom, podniesienie wartości leadów i lepsze zarządzanie retencją klientów.
“Przy podejmowaniu decyzji odnośnie partnera biznesowego, zwracaliśmy uwagę na doświadczenie w e-commerce i możliwość zapewnienia rozwiązań end-to-end. Oprócz dopasowanej strategii mediowej, agencja SalesTube przedstawiła nam przemyślany plan budowy i wdrożenia architektury analitycznej, co finalnie przeważyło wynik przetargu” – mówi Andrzej Silski .z Otodom.
Zobacz również
Marki rozpoczną współpracę od kampanii nowego produktu Otodom Finanse, bezpłatnej porównywarki kredytów hipotecznych. Wśród kanałów obsługiwanych przez SalesTube znajdą się m.in. SEM, paid social, remarketing, afiliacja czy mailingi.
Działania SalesTube i Otodom wystartowały w maju.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce