Głównym celem kampanii jest podkreślenie wysokiej jakości obsługi w sklepach NEONET, która w połączeniu z optymalnie dobranym asortymentem, dostępnym w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym sprawia, że proces wyboru sprzętu staje się dla kupujących znacznie łatwiejszy i przyjemniejszy. Działania kampanijne to kolejny etap tworzenia przez NEONET dla Klientów wiarygodnej i przyjaznej przestrzeni zakupowej w segmencie elektroniki domowej.
– Zdecydowałam się na udział w kampanii marki NEONET, bo łączy nas dystans do siebie i empatia wobec innych. Spodobało mi się, że choć reklamy są zabawne, to jednocześnie dalekie od krzykliwości, takie po ludzku ciepłe. Podoba mi się to świeże podejście NEONETU – żeby na pierwszym planie był człowiek i jego potrzeby, a technologia im służyła, nie na odwrót. Wróżę więc tej marce dalsze sukcesy – mówi Joanna Krupa.
Zobacz również
Wizerunek ambasadorki pojawi się nie tylko w reklamach TV i online, ale m.in. w niemal trzystu sklepach NEONET na terenie całej Polski.
– W centrum uwagi marki NEONET zawsze był klient. To nastawienie oddaje nasza główna platforma komunikacyjna „Porozmawiajmy o dobrych ofertach”, a nowa kampania twórczo ją rozwija. Cieszymy się z udziału pani Joanny Krupy, której energetyczny wizerunek pasuje do charakteru naszej marki. Jednocześnie jej oryginalny sposób komunikacji świetnie pokazuje, że w naszych sklepach każdy klient spotka się z profesjonalną obsługą, co pozwoli mu wybrać sprzęt najlepiej dopasowany do jego potrzeb – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy grupy NEONET.
Kampania rozpoczęła się 20 maja br. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B. Działania swoim zasięgiem obejmą szeroką paletę mediów, w tym stacje telewizyjne, platformy VOD, różnorodne nośniki online, POS, etc.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing