Power of Content Marketing Awards to konkurs, w którym oceniane są narzędzia content marketingowe, strategie oraz działania multikanałowe realizowane zarówno w formie print, jak i digital. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich.
W tym roku projekty można zgłaszać aż w 55 konkursowych kategoriach, w tym w kategorii specjalnej – hub contentowy oraz sześciu nowych: komunikacja video dla pracowników, podcast/audiobook dla klientów, książka jako narzędzie marketingowe, projekt komunikacji wewnętrznej, projekt CSR oraz projekt content marketingowy dla pracowników.
Zobacz również
– Nowe kategorie to wyjście naprzeciw potrzebom konkursowym reprezentantom różnych stron rynku. Od klientów, przez wydawców, po agencje. Wierzymy, że nowe możliwości zgłoszeń poszerzą grono chętnych i urozmaicą nagradzane prace – mówi Agnieszka Gajzler, prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.
Ocenie jury – składającego się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa – podlegać będą projekty zrealizowane pomiędzy 10 maja 2020 r. a 10 maja 2021 r.
Terminy zgłoszeń konkursowych:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Early Birds – od 10 do 20 maja
- I termin zgłoszeń – od 25 maja do 14 czerwca
- II termin zgłoszeń – od 15 czerwca do 30 czerwca
Wszystkie szczegółowe informacje na temat konkursu oraz jego regulamin znajdują się na stronie contentmarketingpolska.pl. Laureatów Power of Content Marketing Awards 2021 poznamy 15 października 2021 r. podczas gali online.
Słuchaj podcastu NowyMarketing