Žatecký 0,0% w nowej kampanii – „Chmielowe Mistrzostwa Świata”

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata” marki Žatecký. Tym razem w kategorii Orzeźwienie udział bierze bezkonkurencyjny Žatecký 0,0%. W spocie nie zabrakło humoru i zdrowej rywalizacji.
O autorze
1 min czytania 2021-06-02

W nowym spocie marki powracamy do trwających na polach chmielu, w miasteczku Žatec, „Chmielowych Mistrzostw Świata”. Drużyna Žateckiego Chmielu bierze udział w kolejnych konkurencjach. Tym razem głównym bohaterem i zawodnikiem jest Žatecky 0,0%, który walczy o puchar chmielowych mistrzostw świata w kategorii Orzeźwienie. W skoku o tyczce nad żateckim chmielem pozostawia rywali daleko w tyle kończąc skok piwnym orzeźwieniem.

– W nowej odsłonie spotu utrzymujemy konwencję Chmielowych Mistrzostw Świata, którą mieli już okazję zobaczyć nasi konsumenci. Charakterystycznym elementem nowej reklamy, podobnie jak poprzednich, jest czeski humor. W nowej komunikacji utrzymujemy dotychczasowe, najważniejsze elementy pozycjonowania marki tj. żatecki chmiel, lokalność, humor, czeskie pochodzenie i wspólnotę – mówi Aleksandra Niemczyk-Kulczyńska, brand manager Žatecky. – Chmielowe Mistrzostwa Świata odbywają się w duchu fair play, a każde zwycięstwo jest tu pretekstem do wspólnej celebracji – dodaje.

Nowy 20-sekundowy spot był również nagrywany w miasteczku Žatec, z którego pochodzi żatecki chmiel. Ich reżyserem jest Czech Roman Valent. Reklama będzie prezentowana od 1 czerwca br. w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej. Za kreację odpowiada agencja Brainbox. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, a zakupem mediów dom mediowy Initiative.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj