Na oficjalnej stronie produktu (pracetamol.pl) znajdziemy opis działania, opinie użytkowników i poruszającą historię vlogera Bartka, którego życie zmieniło się diametralnie odkąd zaczął zażywać Pracetamol®. Dzięki formularzowi możemy skontaktować się ze specjalistą, który dobierze kurację do naszych indywidualnych potrzeb. Jednak Pracetamol® nie jest lekiem ani suplementem diety – to kampania autopromocyjna realizowana przez agencję kreatywną Oxymoron.
– Wymyśliliśmy Pracetamol® w odpowiedzi na aktualne problemy wielu branż – spadek sprzedaży, niska produktywność czy zwiększone obciążenie pracowników to tylko część wyzwań, z którymi mierzą się dzisiaj zarówno małe firmy, jak i międzynarodowe korporacje. Dzięki kampanii chcemy dotrzeć do firm, które zauważają u siebie niepokojące objawy i zachęcić je do korzystania z pomocy specjalistów, a w przypadku działań kreatywnych – z usług naszej agencji, bo to właśnie silna kreacja jest fundamentem każdej odnoszącej sukcesy kampanii – mówi Igor Hanke, współwłaściciel agencji Oxymoron.
Zobacz również
Pracetamol® można obserwować w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIN), jak i za pośrednictwem hasztagów #pracetamol, #receptanasukces, #macrodosing. Kampania zaplanowana jest na cały rok 2021 z nastawieniem na działania digital, ale organizatorzy planują również działania OOH i ambient.