Kamil Redestowicz, executive creative director BBDO Warszawa i creative director Molecular BBDO z końcem lipca odchodzi z Grupy BBDO. Kamil związany był z agencją od wielu lat – zaczynał jako stażysta copywriter, był także dyrektorem kreatywnym należącej do BBDO agencji digitalowej Proximity, od 2015 roku zarządzał kreacją w grupie BBDO. Przez szereg lat współkształtował wizerunek agencji, pracował nad wieloma kampaniami wizerunkowymi i taktycznymi dla klientów lokalnych i międzynarodowych agencji. Do jego największych sukcesów należy m.in. platforma komunikacji „Młody Bóg” przygotowana dla Prudential, czy wielokrotnie nagradzane prace dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Warto dodać, że dzięki wielu jego pracom, BBDO zmieniła wizerunek na agencję „online & offline” czego dowodem są czołowe miejsca w rankingu agencji reklamowych konkursu Innovation Awards 2019 i 2020.
– Dyrektor kreatywny jest moim najbliższym partnerem, Kamil jest jednym z najlepszych, z którymi współpracowałem – wybitnie zdolny, wszechstronny, poszukujący, niestandardowy w myśleniu, twórczy we wszystkich obszarach. Jestem wdzięczny mu za to, że z nami był i miałem z nim możliwość pracy – mówi Igor Kaleński, CEO grupy BBDO.
Zobacz również
Kamil odchodzi, by rozwijać budowane przez niego marki: Moses Bikes i Ride Days Cycling Club zajmujące się produkcją rowerów sportowych i sprzedażą strojów kolarskich. Wkrótce rozpocznie pracę w branży gamingowej. Nowy dyrektor kreatywny BBDO rozpocznie pracę w październiku.