W raporcie agencji strategicznej Project: People „EdTech i nowe technologie w branży edukacji. Krajobraz branży, trendy, historie sukcesu” znajdziemy wywiady z 9 przedstawicielami branży, analizę polskiego rynku edukacji i EdTech, skuteczne marketingowe praktyki oraz poradnik na temat badań i weryfikacji pomysłów na cyfrowe produkty edukacyjne.
Wyzwanie: rzeczywistość hybrydowa
Jak jednoznacznie wynika z rozmów z ekspertami z branży, w 2020 roku głównym zadaniem było przejście do całościowej nauki online – niezależnie od tego, czy mówimy o edukacji uczniów, czy dorosłych. Niektórym przedsiębiorcom udało się to osiągnąć w zawrotnym tempie – np. 10 dni.
W nowej normalności wyzwaniem będzie dopasowanie produktów do rzeczywistości hybrydowej. Mowa zwłaszcza o nowych preferencjach uczestników, gdzie część odbiorców kursów i innych produktów przyzwyczaiła się do formy online, część chce powrotu do offline.
Zobacz również
Trend: kursy kohortowe
Zmianą w podejściu do kursów online ma być przejście od kursów pasywnych (zamkniętych, których użytkownik może wykonywać kolejne lekcje w dowolnym momencie) do kohortowych, w których zebrana grupa uczestników zaczyna i kończy kurs w tym samym czasie. Ma to sprawić, że kursy będą przyciągały osoby wysoce zmotywowane i szukające specjalistycznej wiedzy.
NowyMarketing jest patronem medialnym raportu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
*Wśród nich: Krzysztof Kempiński z Porozmawiajmy o IT, Dominik Olszewski z Teamsharq i Codementors, Łukasz Jaruzal z Wisdy, Kacper Łukawski z AI Embassy, Patryk Topoliński z Językowej Siłki, Bartłomiej Postek z Funmedia i Lerni, Wojciech Krawiec z Skill Dynamics, Radosław Kulesza z Gigantów Oprogramowania, Bartłomiej Rycharski z CourseMakers.
Słuchaj podcastu NowyMarketing