Kampania wspiera strategiczne zmiany w obszarze działu rozwoju, m.in. rozbudowę zespołu i pozyskanie nowych pracowników. W ramach działań stworzone zostały komiksy, które w humorystyczny sposób ukazują benefity, a także atmosferę pracy w Dziale R&D w Łodzi.
Weronika jest doświadczoną entuzjastką technologii, a do tego chętnie dzieli się wiedzą. Maciej to młody, nieco porywczy fan innowacji i wszelkich nowinek. Wspólnie pracują nad projektami. W formie zabawnych dialogów prezentują historie z życia pracowników R&D.
Zobacz również
– Autentyczne historie opowiadane w humorystyczny sposób pokazują, jak pracuje się w Centrum Rozwoju Pralnictwa. Dzięki Maćkowi i Weronice możemy zaprezentować, czym na co dzień zajmują się nasi pracownicy, opowiedzieć co nas wyróżnia i co motywuje do pracy – mówi Artur Salon, dyrektor Centrum Badań i Rozwoju Pralnictwa BSH w Łodzi.
Materiały reklamowe widoczne są na billboardach na terenie Łodzi, a także w kanałach online, w tym mediach społecznościowych. Za projekt i jego realizację odpowiada zespół employer brandingowy BSH, złożony z przedstawicieli działów HR i PR oraz agencji Pracownia EB.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing