Weronika i Maciej, czyli komiksowi bohaterowie w kampanii promującej Centrum Rozwoju Pralnictwa w Łodzi

Innowacje i nowoczesne technologie to jeden z filarów BSH. Dlatego firma rozszerza dział R&D w Łodzi, a w kampanię rekrutacyjną włącza Weronikę i Maćka, rysunkowych bohaterów.
O autorze
1 min czytania 2021-06-15

Kampania wspiera strategiczne zmiany w obszarze działu rozwoju, m.in. rozbudowę zespołu i pozyskanie nowych pracowników. W ramach działań stworzone zostały komiksy, które w humorystyczny sposób ukazują benefity, a także atmosferę pracy w Dziale R&D w Łodzi.

Weronika jest doświadczoną entuzjastką technologii, a do tego chętnie dzieli się wiedzą. Maciej to młody, nieco porywczy fan innowacji i wszelkich nowinek. Wspólnie pracują nad projektami. W formie zabawnych dialogów prezentują historie z życia pracowników R&D.

– Autentyczne historie opowiadane w humorystyczny sposób pokazują, jak pracuje się w Centrum Rozwoju Pralnictwa. Dzięki Maćkowi i Weronice możemy zaprezentować, czym na co dzień zajmują się nasi pracownicy, opowiedzieć co nas wyróżnia i co motywuje do pracy – mówi Artur Salon, dyrektor Centrum Badań i Rozwoju Pralnictwa BSH w Łodzi.

Materiały reklamowe widoczne są na billboardach na terenie Łodzi, a także w kanałach online, w tym mediach społecznościowych. Za projekt i jego realizację odpowiada zespół employer brandingowy BSH, złożony z przedstawicieli działów HR i PR oraz agencji Pracownia EB.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się