Ambasadorzy Lecha Free aktywizują Polaków do ruchu

Lech Free powraca z kolejną niecodzienną akcją, która inspiruje do większej aktywności fizycznej w ciągu dnia. We współpracy z Ambasadorami, marka zachęca mieszkańców stolicy do zmiany środka transportu z komunikacji miejskiej na… rower lub hulajnogę, bo przecież Lechendy mogą wszystko.
O autorze
1 min czytania 2021-06-22

Lech Free w swojej komunikacji realizuje niestandardowe działania. Po udanej akcji treningowej na jednym z warszawskich osiedli, przyszedł czas na ulice! Marka we współpracy ze swoimi ambasadorami, Damianem Janikowskim, Kubą Wesołowskim, Kasią Szklarczyk i Natalią Tober namawia do poruszania się po mieście w sposób aktywny. Celem akcji jest zmotywowanie Polaków do zwiększonej aktywności fizycznej.

Ambasadorzy wyposażeni w pick-upa z bagażnikiem pełnym rowerów i hulajnóg wyruszyli ulicami Warszawy, szukając chętnych do wspólnej przejażdżki. Zatrzymywane na przystankach autobusowych osoby były zachęcane do zmiany środka transportu z autobusu na rower lub hulajnogę. Początkowo na twarzach zapraszanych mieszkańców stolicy było widać zaskoczenie, jednak szybko zmieniali zdanie i przyłączali się do akcji. Wszystkie osoby, które uczestniczyły w wydarzeniu otrzymały piwo Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej, którym można cieszyć się zawsze, nawet po treningu, bo tak właśnie robią Lechendy.

W jedno popołudnie do zabawy dołączyło blisko 30 osób. Wszyscy uczestnicy przemierzyli łącznie 124 km – to prawie tyle, ile wynosi trasa z Warszawy do Łodzi.

Za realizację pomysłu w oparciu o claim marki „Lechendy mogą wszystko” odpowiada agencja Tailor Made PR, a reakcje mieszkańców stolicy uchwyciła ekipa Szaban Produkcja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj