W ramach konkursu „Siła Przyciągania” poszukiwane są organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.
W konkursie może wziąć udział każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding i HR. Doceniamy nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejsze firmy i startupy.
Zobacz również
Pokaż, z jaką siłą przyciąga Twoja firma:
- Zaskocz nas pomysłową kampanią wizerunkową
- Pokaż, jak budujesz doświadczenia kandydata
- Zaprezentuj swoje sposoby na zdalne wdrożenie pracownika
- Pochwal się wykorzystaniem nowoczesnych technologii w HR
- Zainspiruj rynek swoim podejściem do różnorodności w organizacji
- Pokaż, jak zdalnie wspierasz rozwój pracowników
- Zaprezentuj strategiczne podejście do działań well-being
Udział w konkursie jest bezpłatny. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 30 września.
Więcej informacji znajduje się na stronie silaprzyciagania.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Organizatorem konkursu jest Puls Biznesu, partnerem merytorycznym Deloitte, a partnerami Orange Polska i LOTTE Wedel.
Słuchaj podcastu NowyMarketing