Ruszył nabór do VI edycji konkursu „Siła Przyciągania”

O autorze
1 min czytania 2021-06-22

W ramach konkursu „Siła Przyciągania” poszukiwane są organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.

W konkursie może wziąć udział każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding i HR. Doceniamy nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejsze firmy i startupy.

Pokaż, z jaką siłą przyciąga Twoja firma:

  • Zaskocz nas pomysłową kampanią wizerunkową
  • Pokaż, jak budujesz doświadczenia kandydata
  • Zaprezentuj swoje sposoby na zdalne wdrożenie pracownika
  • Pochwal się wykorzystaniem nowoczesnych technologii w HR
  • Zainspiruj rynek swoim podejściem do różnorodności w organizacji
  • Pokaż, jak zdalnie wspierasz rozwój pracowników
  • Zaprezentuj strategiczne podejście do działań well-being

Udział w konkursie jest bezpłatny. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 30 września.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji znajduje się na stronie silaprzyciagania.pl

Organizatorem konkursu jest Puls Biznesu, partnerem merytorycznym Deloitte, a partnerami Orange Polska i LOTTE Wedel.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się