Sobel, DZIARMA, Kubi Producent robią swoje ulubione koktajle w najnowszej kampanii marki Hennessy – „Very Special”

Marka Hennessy startuje z nowym formatem wideo, w którym najciekawsze postacie polskiej sceny muzycznej wcielają się w nietypową i całkiem nową dla siebie rolę barmanów i oraz zabierają widzów w podróż po legendarnych koktajlach na bazie koniaku nr 1 na świecie.
O autorze
1 min czytania 2021-06-30

W ramach formatu możemy zobaczyć, jak artyści przygotowują kultowe koktajle na bazie Hennessy, między innymi Sazerac czy French 75, jak również te inspirowane swoją twórczością.

Sobel zabiera nas na fiołkowe pola, Dziarma tworzy koktajl na bazie czarnego bzu, a Kubi Producent opowiada jak smakuje impreza w Wadowicach nad ranem. Format jest osadzony w przestrzeni barowej, a sami artyści ubrani są w eleganckie stroje rodem z kultowych, światowych cocktail barów, w tle natomiast możemy usłyszeć jazzową muzykę, która przenosi nas do czasów amerykańskiej prohibicji.

W ramach kampanii powstały trzy spoty video, które będzie można zobaczyć na Facebooku marki oraz na kanałach Instagram artystów.

Format Very Special jest kolejnym projektem marki Hennessy z udziałem lokalnych artystów oraz następcą formatu Rap&Cognac, w którym raperzy odpowiadali na prowokujące pytania, testując przy tym przygotowane dla nich koktajle na bazie Hennessy. W nowym formacie role się odwracają i to sami artyści stają się barmanami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Premiera pierwszego odcinka odbyła się wczoraj na Facebooku oraz na kanale YouTubie.

Kampanię przygotowała agencja high&, która jest odpowiedzialna za jej kreację, komunikację, produkcję oraz przebieg.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się