Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Studio LocoMotive powiększa zespół

Pod koniec czerwca do zespołu studia postprodukcyjnego LocoMotive dołączył nowy ekspert – Maciej Koleśnik, obejmując stanowisko VFX supervisora.
O autorze
0 min czytania 2021-07-01

Maciej Koleśnik w LocoMotive Studio będzie odpowiedzialny za realizację wymagających projektów reklamowych oraz fabularnych bogatych w VFX. Poprzednio zajmował stanowisko head of animation and postproduction w ArtCore oraz Foszer Sawicki. Do tej pory realizował projekty m.in. dla: Play, Lenovo, Nivea, Credit Agricole, Colliers, Rexona, Netflix.

Z branżą postprodukcyjną związany jest od ponad 13 lat, specjalizuje się w postprodukcji reklamowej i telewizyjnej oraz w animacji.  Czas wolny stara się spędzać aktywnie z dala od ekranu monitora. Kto wie, być może dołączy do grona Loco mistrzów w wake’u.