Agencja Leo Burnett Warszawa drugi rok z rzędu przygotowała kreacje i realizuje na zlecenie Totalizatora Sportowego kampanię LOTERIADY, czyli letniej loterii, w której promuje wszystkie produkty z jego portfolio. W tym roku LOTERIADA to Letnie Igrzyska Nagród utrzymane – zarówno w warstwie wizualnej, jak i graficznej – w japońskim klimacie. W materiałach wideo zobaczymy nie tylko, jak w zeszłym roku, Conrado Moreno, ale także Misake, która wprowadzi widza w japoński klimat.
Kampania „Oto jaka Loteriada” będzie obecna we wszystkich kanałach komunikacji: w telewizji, internecie, w radiu, na nośnikach outdoorowych oraz w punktach sprzedaży. Podobnie, jak w ubiegłym roku ważną rolę pełnią działania w kanałach online oraz w social mediach, na które przygotowano specjalne materiały video. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Publicis Groupe: Leo Burnett Warszawa odpowiada za kreację kampanii, agencja mediowa Starcom za strategię mediową, planowanie i zakup mediów, a Prodigious za postprodukcję obrazu i dźwięku. Spoty wyprodukował Baltica Film.
Zobacz również
Ta dająca chwilę beztroskiej radości z oglądania i wygrywania kampania potrwa do końca wakacji.
kk
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]