Wystartowała najnowsza letnia kampania Pepsi pod hasłem: „Sięgnij po więcej!”. Marka zachęca do zerwania z nudą i schematami, ale do podejmowania spontanicznych działań w towarzystwie innych, i znakomitego smaku Pepsi. Celem marki jest wywołanie pozytywnych emocji i pokazanie odważnego, inspirującego świata, który może zaoferować konsumentom o wiele więcej, jeśli tylko zdecydują się wyjść ze swojej bańki i podążać za swoimi pasjami. Kampania, obejmująca kreacje w TV oraz mediach społecznościowych, potrwa przez całe lato.
Lato właśnie się rozkręca, pora więc na spotkania w gronie przyjaciół i rodziny w towarzystwie świetnego smaku, który zachęca, by sięgać po więcej.
Zobacz również
– Pepsi dodaje smaku letnim spotkaniom, tym zaplanowanym i spontanicznym, pierwszym sukcesom i imprezom w stylu, jaki uwielbiają nasi konsumenci. W okresie letnim będziemy serwować konsumentom niezwykle apetyczny przekaz, skupiając się przede wszystkim na smaku naszego kultowego napoju – powiedziała Lena Ozimska, młodszy kierownik marki Pepsi, odpowiedzialna za letnią kampanię.
– Naszym odbiorcom pokazywać będziemy unikalny świat marki: inspirujący, aktywny, odważny, pełen humoru. Wykorzystując różnorodne formy dotarcia, chcemy wywoływać u konsumentów tylko pozytywne emocje i skojarzenia – dodała Lena Ozimska.
Silna kampania 360˚
W kampanii „Sięgnij po więcej!” Pepsi stawia na atrakcyjne materiały promocyjne, które poprzez emocjonujące historie bohaterów, pełnych pasji i energii, podkreślają wyjątkowy atrybut napoju – jego smak. Koncepcja ta została zaprezentowana w dynamicznym spocie telewizyjnym, z porywającą muzyką w tle, osadzonym w świecie marki: unikalnym, pełnym radości i uśmiechu, inspirującym do odważnego sięgania po więcej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przekaz marki będzie mocno wspierany w mediach cyfrowych, w tym m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube i Spotify. Komunikację będą ponadto wspierać działania ze strony influencerów Pepsi, którzy będą przekaźnikiem idei kreatywnej „Sięgnij po więcej!”. Kolejnym ważnym punktem w komunikacji z odbiorcami będzie wyrazista obecność w sklepach, nawiązująca do wyjątkowego smaku Pepsi, z wykorzystaniem materiałów POS.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pomysł na kampanię i strategię komunikacji letniej opracowała agencja BBDO, ideę kreatywną „Sięgnij po więcej!” stworzyła agencja Ewesa, a za produkcję spotu telewizyjnego oraz materiałów digitalowych odpowiada agencja Artegence. Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy OMD, a działania public relations realizowane są przez Questia Communications.