Britto jest założycielem Happy Art Movement. Jego wyjątkową estetykę ukształtował optymistyczny światopogląd, którego z łatwością doszukamy się w najnowszej współpracy z PUMA. Produkty z nowej linii to propozycje dla tych, którzy lubią eksperymentować z kolorami i odważnymi wzorami.
– PUMA i BRITTO® mają jeden wspólny cel, jakim jest niesienie światu zabawy, szczęścia i miłości – mówi dr Lucas Vidal, globalny dyrektor BRITTO® i Romero Britto Fine Art.
Zobacz również
– Współpraca łączy ikoniczny styl Romero z innowacyjnymi projektami PUMA, efektem czego jest niepowtarzalna i wesoła kolekcja. Jak zawsze powtarza Britto – sztuka jest zbyt ważna, by się nią nie dzielić – dodaje.
W najnowszej linii ubrań i butów znajdziemy nawiązanie do lat 90., mocną kolorystykę oraz charakterystyczne dla Romero wzory. Zdjęcia do kampanii powstały na deptaku w Miami oraz w studiu artysty. Na kilku ujęciach pojawia się sam Britto, prezentując jeden z modeli butów, Wild Rider.
– Współpraca z marką PUMA była niesamowitą i ekscytującą podróżą – mówi założyciel Happy Art Movement.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kolekcja dostępna jest w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing