Mural powstał na ścianie budynku przy ul. Jaworzyńskiej 9 w centrum Warszawy – przy jednym z najruchliwszych skrzyżowań w stolicy, przez które każdego miesiąca przejeżdża ponad 2,5 miliona aut. Malowidło wykonane przy użyciu specjalnych farb fotokatalitycznych pochłaniających zanieczyszczenia będzie zdobiło ścianę do 15 sierpnia br.
Zobacz również
Autorką projektu jest ilustratorka i projektantka graficzna Pola Augustynowicz. Na muralu oprócz pięknej ilustracji zamieszczono także podziękowania skierowane do konsumentów, którzy segregują odpady. Dzięki takim działaniom butelki wody Nałęczowianka mają szansę dostać „drugie życie”. Już teraz butelki dla wszystkich niegazowanych formatów marki (również napojów funkcjonalnych NAŁ+) powstają w połowie z przetworzonego tworzywa. Co więcej, marka Nałęczowianka do pakowania butelek w zgrzewki wykorzystuje folię wyprodukowaną w 50% z plastiku z recyklingu.
Nestlé Waters, w którego portfolio znajduje się marka Nałęczowianka, na tym jednak nie poprzestaje i ma ambitne cele: do 2030 roku chce odzyskiwać tyle butelek z tworzyw sztucznych, ile wprowadza na rynek, a do 2025 roku o 1/3 ograniczyć zużycie pierwotnych tworzyw sztucznych, w tym zwiększyć udział PET z recyklingu we wszystkich swoich butelkach do 50%. Nestlé prowadzi także projekty mające na celu redukcję lub neutralizację emitowanego dwutlenku węgla dla całego portfolio w swoim biznesie Waters do 2025 roku. Do tego samego roku Nestlé Waters chce osiągnąć pozytywny wpływ na zasoby wody tam, gdzie prowadzi działalność. Rozlewnia wody Nałęczowianka jako pierwszy zakład w Polsce otrzymała prestiżowy, międzynarodowy certyfikat Alliance for Water Stewardship przyznawany przedsiębiorstwom, które dbają o zasoby wody we współpracy z lokalną społecznością.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing