Rozmowy prowadzone w cyklu nagrań poruszać będą nośne (i istotne) tematy biznesowe. Punktem wyjścia zostanie bliższe przyjrzenie się branżowym opowieściom i postawienie pytań o konkrety ukryte za wartościowymi ideami: czy CSR to tylko dobrze brzmiące, ale jednak puste słowa? Czy owocowe czwartki mogą być uznawane za wspieranie pracowników?
Marcin Żukowski, członek zarządu Nieagencji, wraz z gośćmi pochyli się nad zrównoważonym rozwojem biznesu i sprawdzi, na ile wdrażane na rynku rozwiązania są skuteczne, a na ile są typowym green washingiem.
Zobacz również
– Chcemy podyskutować o tym, co dla nas w Nieagencji najważniejsze: o dbaniu o odpowiedzialny biznes i marketing. Wiemy, że nie wszyscy przykładają do tych tematów tyle uwagi ile powinni, częściowo komunikując działania, które jedynie pozornie mają coś wspólnego ze zrównoważonym rozwojem przedsiębiorstw. Razem z gośćmi sprawdzimy, w jakim kierunku w tym zakresie zmierza krajowy rynek – wyjaśnia Marcin Żukowski.
Warto podkreślić, że Biznes Non-Fiction jest nowym formatem na rynku – agencje często skupiają się na tworzeniu podcastów wyłącznie dla swoich klientów. Nieagencja poszła o krok dalej i stworzyła własną audycję, która będzie czymś więcej niż tylko rozmową prowadzącego z gościem lub gościnią. Za koncepcję kreatywną odpowiada Juliusz Strachota, creative director w Nieagencji.
Teaserowy odcinek jest poświęcony temu, czy piłka nożna i biznes mają coś wspólnego i jak działają mity łączące sport z biznesem. Gościem audycji jest prawnik i były prezes Legii Warszawa Bogusław Leśnodorski. Oprócz niego rozmawialiśmy także z Jarosławem Królewskim, współwłaścicielem Synerise i Wisły Kraków, a także Mateuszem Widłakiem, prezesem AMP Futbol Polska – o perspektywie piłki osób z niepełnosprawnościami, jak i również z piosenkarką Agatą Karczewską, semi-profesjonalną piłkarką klubu Diamonds United. Odcinek jest już dostępny do odsłuchania na platformach Spotify, Google Podcasts i Apple Podcasts oraz (już wkrótce) na www.nieagencja.pl. Kolejne odcinki zamieszczane będą od początku września w cyklicznych, dwutygodniowych odstępach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Lektorem podcastu jest Tomasz Knapik, a oprawę muzyczną przygotowała Natalia Zamilska, polska producentka muzyki elektronicznej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Podcasty przejmują rolę radia, dostarczają informacji i rozszerzają wiedzę, ale też pomagają w bezsenne noce. Chętnie przyjęłam zaproszenie do stworzenia oprawy muzycznej, bo nigdy tego nie robiłam, a podcastów słucham. Krótka, funkcjonalna forma to duże wyzwanie, odwrotnie proporcjonalne do długości tworzonego jingla. – wspomina artystka.
Dodatkowo w każdym odcinku serii znajdzie się również część przygotowana przez Klub Komediowy, a także utwory muzyczne polskich wykonawców. Podcast jest wspierany przez kampanię mediową w kanałach digital, a także działaniami niestandardowymi. Za pomysł, strategię i realizację w całości odpowiada Nieagencja.