– Branża bukmacherska przekazuje kilkadziesiąt milionów złotych na polski sport każdego roku w ramach działań sponsorskich. Dla klubów, drużyn, stowarzyszeń czy indywidualnych zawodników jest to nieocenione wsparcie pozwalające na realizację celów, a niejednokrotnie na profesjonalne uprawianie sportu. Z roku na rok to zaangażowanie finansowe rośnie – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS i dodaje: – Od lat jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu, a kontrakt z Górnikiem Łęczna pozwoli nam na umocnienie pozycji lidera wśród firm bukmacherskich pod względem liczby i łącznej wartości kontaktów z drużynami grającymi w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce.
– Bardzo się cieszę, że tak rozpoznawalna firma, jaką jest STS, zaufała nam i dołącza do rodziny Górnika Łęczna jako oficjalny sponsor i bukmacher zielono-czarnych. Wierzę, że to dobry początek naszej współpracy, a STS zostanie z naszym Klubem na długie lata. Podpisanie umowy z największym polskim bukmacherem pokazuje również rosnącą siłę marki Górnika Łęczna na piłkarskiej mapie Polski – powiedział Piotr Sadczuk, prezes Górnika Łęczna.
Zobacz również
W ramach umowy STS przysługuje tytuł oficjalnego sponsora oraz oficjalnego bukmachera. Kontrakt obejmuje ekspozycję logotypu firmy na stadionie: na bandach LED, dywanach 3D oraz na ściankach sponsoringowych. Ponadto współpraca dotyczyć będzie także działań digitalowych, w tym wspólnych aktywności w mediach społecznościowych klubu oraz stronie www.
STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma oprócz Górnika Łęczna sponsoruje także m.in. reprezentację Polski w piłce nożnej, Lecha Poznań, Jagiellonię Białystok, Zagłębie Lubin, Cracovię, Pogoń Szczecin czy Polską Ligę Siatkówki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing