Dotychczas współpracował między innymi z Pathfinder 23 gdzie zajmował stanowisko chief operating officera. Doświadczenie zdobywał również pracując w grupie Ogilvy, Publicis Worldwide Poland oraz w agencjach niezależnych.
indaHash przeszedł już kilka faz intensywnego rozwoju. Myślę, że aktualnie jesteśmy w miejscu, w którym mamy bardzo mocny zespół oraz unikalną, międzynarodową technologię i doświadczenie. Dalej się profesjonalizujemy, wprowadzając na rynek dwa nowe produkty o niesamowitym potencjale. Osoba z doświadczeniem, wiedzą i umiejętnościami Maćka pomoże nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów oraz zespołu – komentuje Barbara Sołtysińska, CEO indaHash.
Zobacz również
Zdaniem Macieja Lissowskiego, indaHash to o wiele więcej niż tylko influencer marketing.
– indaHash to zdecydowanie jedna z najciekawszych firm w nowej ekonomii, której potencjał skupia się przede wszystkim na technologii, automatyzacji marketingowej i szeroko rozumianym content marketingu. Z indaHash znamy się i przyjaźnimy od lat. Jestem przekonany, że dzięki wzajemnym zaufaniu i relacji, którą zbudowaliśmy, uda nam się zrealizować niejeden przełomowy projekt – podkreśla Lissowski.
indaHash od 2016 realizuje kampanie dla międzynarodowych klientów w modelu end-to-end, w których dobór influencerów oraz proces przygotowania i moderacji contentu, raportowania i ewaluacji współpracy z twórcą oparty jest o dane oraz sztuczną inteligencję. indaHash pracuje zarówno z dużymi influencerami, jak i średnimi oraz micro-twórcami. Firma zrealizowała ponad 15000 kampanii, z czego istotną część w Polsce oraz regionie CEE. Obecnie działa na ponad 110 rynkach i posiada ponad 1 milion zarejestrowanych twórców.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing