Free Guy to komedia science-fiction, która swoją premierę będzie miała już za kilka dni – 13 sierpnia 2021. Twórcy kampanii promocyjnej filmu już zostali docenieni w wielu krajach za kreatywność i humor.
Pomysłodawcą niektórych kreatywnych rozwiązań wykorzystywanych podczas produkcji filmu jest sam Ryan Reynolds. W filmie Free Guy aktor wciela się w główną rolę – pracownika banku, który odkrywa, że jest postacią w przygodowej grze, na którą sam nie ma wpływu.
Zobacz również
Najnowsze działania marketingowe promujące film obejmują stworzenie serii plakatów inspirowanych kultowymi grami. Na każdym plakacie widnieją główne postaci z filmu Free Guy, przedstawione w taki sposób, by bezpośrednio nawiązać do znanych gier – m.in. Super Mario, Minecraft, Among Us czy GTA.
Reżyser Shawn Levy zapowiada, że fani GTA czy Minecrafta będą mogli odnaleźć w filmie odniesienia do popularnych gier.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]