– Partnerstwo Httpool z Tripadvisor otwiera nowe możliwościdla reklamodawców w Polsce, jak i na dziewięciu innych europejskich rynkach: w Austrii, Czechach, Danii, Finlandii, Grecji, Norwegii, Rosji, Szwecji i Szwajcarii. Szczególnie dotyczy to firm z branży turystycznej i „okołoturystycznej”, ale oczywiście nie tylko ich. Na rynku Polskim jesteśmy partnerem sześciu platform społecznościowych: Twitter, LinkedIn, Snapchat, Spotify, TikTok i Brainly; możliwość współpracy i reprezentowania Tripadvisor poszerza nasze portfolio o kolejny bardzo ciekawy kanał do realizacji strategii naszych klientów – mówi Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.
Tripadvisor – najpopularniejsza platforma dla podróżujących po świecie – oferuje marketerom najwyższy poziom brand safety i szeroką paletę formatów reklamowych, które pozwalają maksymalnie nieinwazyjnie i kontekstowo prowadzić komunikację marketingową, szczególnie brandom działającym w obszarach takich jak: lotnictwo, hotelarstwo, telekomunikacja, finanse, motoryzacja, ale również oferujących produkty konsumenckie etc.
Zobacz również
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy udostępnić bardzo ciekawą ofertę platformy Tripadvisor reklamodawcom na rynkach europejskich – mówi Aljoša Jenko, dyrektor generalny Httpool – To ważne wydarzenie, szczególnie w kontekście obecnej sytuacji na świecie. Branża turystyczna stoi przed bezprecedensowymi wyzwaniami, a nasza oferta może być częścią palety rozwiązań pomagających firmom odnosić biznesowe sukcesy w tych niełatwych czasach.
– Tripadvisor odegrał kluczową rolę w działaniach komunikacyjnych wielu marek z branży turystycznej i jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy rozszerzyć nasze usługi reklamowe na 10 rynków europejskich, we współpracy z Httpool – powiedziała Christine Maguire, Wiceprezes i Dyrektor Generalna działu Global Media w Tripadvisor – Podróżnicy korzystający z platformy Tripadvisor to tak naprawdę najbardziej zaangażowani i wartościowi konsumenci, a więc i najbardziej poszukiwana przez marketerów grupa docelowa. Nasze partnerstwo z Httpool pozwoli lepiej komunikować się międzynarodowym markom z potencjalnymi klientami w Europie i Rosji.
Równolegle z powierzeniem 10 rynków europejskich firmie Httpool, dwa inne rynki – włoski i hiszpański – powierzone zostały firmie IMS, również należącej do holdingu Aleph. Httpool to największy na świecie globalny partner reklamowy czołowych platform społecznościowych. Firma wchodzi w skład Aleph Holding, działając na ponad 70 rynkach na całym świecie. Jest przedstawicielem reklamowym największych platform społecznościowych, wśród których są m.in. Facebook, LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Snapchat czy Spotify.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Httpool ma też w swoim portfolio autorską technologię Wise.Blue – bardzo popularne narzędzie do skutecznej reklamy na Twitterze (także oficjalny partner API Twittera), używane przez największych reklamodawców na całym świecie. Httpool ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii, jednak strategicznie i długofalowo celem firmy jest budowanie silnych zespołów lokalnych, współpracujących z reklamodawcami i firmami „w terenie”. Lokalne i regionalne biura Httpool znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach, Rosji i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku. W 2020 roku Httpool obchodził 20-lecie działalności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing