– Alior Bank stale rozwija aplikację Alior Mobile m.in. dodając do niej usługi poza bankowe. Realizując kampanię, chcemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i pokazać im, w jaki sposób nowoczesne rozwiązania i usługi są w stanie ułatwić im życie i pomóc w codziennych sytuacjach. Naszym celem jest przybliżenie zalet, jakie płyną z posiadania Konta Jakże Osobistego oraz korzystania z Alior Mobile – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.
W spocie reklamowym pojawia się pan w meloniku, który spotyka bohaterów filmu podczas różnych, codziennych sytuacji. Są to osoby stojące w korku do autostradowej bramki oraz kierowcy poszukujący parkometru. W filmie przedstawiciel banku pokazuje wspomnianym postaciom, jak łatwo i sprawnie za pomocą tzw. usług dodanych (ang. VAS – value-added services) w aplikacji Alior Mobile, można zapłacić za przejazd lub miejsce parkingowe. W ostatniej scenie spotu pan w meloniku pokazuje widzom, że dzięki bankowości mobilnej mogą w razie niespodziewanych wydarzeń równie szybko włączyć pomoc assistance.
Zobacz również
W kampanii przedstawiono podstawowe czynności, podczas których wiele osób wciąż wybiera tradycyjne metody płatności. Pomysłodawcy kampanii chcieli przybliżyć widzom, jak dużym ułatwieniem i wsparciem są nowe technologie i cyfrowa bankowość. Reklama pokazuje, jak łatwo z nich korzystać i ile czasu, kierując się wygodnymi rozwiązaniami, można zaoszczędzić.
Działania promocyjne wokół Konta Jakże Osobistego mają na celu przedstawienie korzyści takich jak:
- Darmowy dostęp i korzystanie z aplikacji mobilnej.
- Możliwość dopasowania konta do własnych potrzeb, dzięki możliwości wyboru aż spośród 11 korzyści.
- 0 zł za prowadzenie konta dla osób do 26 roku życia lub mających jednorazowy wpływ w wysokości minimum 1500 zł.
Spoty będą emitowane w telewizji do końca września. Dodatkowe działania w ramach kampanii 360 obejmą aktywność reklamową w prasie, internecie oraz na platformach VOD. Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, natomiast za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film Produkcja, studio postprodukcyjne Televisor i studio dźwiękowe Juice. Z kolei planowanie i zakup mediów stoi po stronie domów mediowych Mets i Sigma Bis. Dodatkowo bank zaplanował dystrybucję materiałów promocyjnych w sieci oddziałów własnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji na stronie www Alior Banku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing