Michael Sandager (adQuota): mobile brzmi absolutnie obiecująco

Michael Sandager (adQuota): mobile brzmi absolutnie obiecująco
Tym razem na naszych 11 pytań odpowiedzi udzielił Michael Sandager, CEO w firmie adQuota zajmującej się reklamą mobilną.
O autorze
2 min czytania 2013-07-26

1. W marketingu najważniejsze są…

Uczciwość i szczerość. Dzięki nim pozyskuje się zaufanie klientów.

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł, to…

To było 30 lat temu, kiedy pracowałem na stanowisku managera wiodącego domu towarowego w Kopenhadze. Sprawiłem, iż radykalnie zmieniło się postrzeganie możliwości jego promocji – m.in. poprzez stworzenie nowych formatów reklamowych i wprowadzenie codziennych ofert specjalnych.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

Przekonanie reklamodawców i firm mediowych, że reklama mobilna jest rewelacyjnym rozwiązaniem. Ostatecznie udało mi się to całkiem nieźle.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Zrealizowałem wiele projektów, z których jestem naprawdę zadowolony. Jednym z ciekawszych był ten zrealizowany dla firmy Nykredit, największej sieci pośrednictwa handlu nieruchomościami w Danii. Stworzyliśmy inteligentną kampanię mobilną zintegrowaną z bazą nieruchomości. Poprzez wysłanie smsa użytkownik otrzymywał dostęp do strony mobilnej, na której online mógł otrzymać wycenę swojej nieruchomości. Kampania wygenerowała ponad 3000 nieruchomości na sprzedaż.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejny projekt, o którym warto wspomnieć to mobile’owa kampania rich mediowa dla adQuota (powiedzenie, że szewc bez butów chodzi nie sprawdza się w naszym przypadku) z wbudowaną grą z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Udało nam się uzyskać CTR na poziomie 9,5%. Niespotykane!

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

Raczej nie bywam zazdrosny. Ale podziwiam świetne kampanie. Uwielbiam np. wszystkie kampanie Heinekena, które są połączeniem dużej dawki poczucia humoru i konkretnego przekazu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

Trendów, które w radykalny sposób zmieniają sposób korzystania z mediów jest wiele. W ciągu najbliższych lat internet mobilny stanie się znacznie większy niż desktopowy. VOD zupełnie zmienia sposób, w jaki konsumujemy TV. W ogóle nowe urządzenia zmieniają to, w jaki sposób (i kiedy!) konsumujemy media. TV dziś to nie tylko telewizor – to komputer, tablet i smartfon.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wraz z nowymi trendami nachodzą nowe możliwości marketingowe i reklamowe. Smartfon to obecnie jedyne urządzenie, które pozwala prowadzić skuteczne cross mediowe kampanie. Jednocześnie mobile daje nam niespotykane dotąd możliwości targetowania i geopozycjonowania. Według mnie brzmi to absolutnie obiecująco.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

Jest ich dużo;), ale jednym z głównych jest tradycyjna reklama display.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Wiedza oraz dialog.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Od ludzi – wizjonerów

10. Gdybym miał sprzedawać duńską wódkę w Polsce, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

AdQuota nie jest agencją kreatywną, więc opracowanie komunikatu kreatywnego zostawiłbym ekspertom. My zajęlibyśmy się stworzeniem angażującej i ciekawej kampanii rich mediowej na mobile. Następnie na podstawie media planu skierowalibyśmy kampanie do sprecyzowanej grupy docelowej, na właściwe urządzenia, w odpowiednim czasie dnia i tygodnia. A potem usiadłbym i podziwiał rosnącą liczbę kliknięć;-)

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Cóż, właściwie już się nie zajmuję, ponieważ jestem teraz CEO 🙂 Ale marketing przede wszystkim zawsze dawał mi dużo satysfakcji.

 

Michael Buch Sandager

Group CEO w firmie adQuota – wiodącej platformie reklamy mobilnej na rynku skandynawskim i w krajach bałtyckich. Jest odpowiedzialny za rozwój adQuota na nowych rynkach. Jego celem jest zapewnienie i utrzymywanie wiodącej pozycji na rynku reklamy mobilnej w krajach skandynawskich i bałtyckich. Sandager ma ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu mobilnym, m.in. jako CEO w iLoop Mobile oraz jako COO w Mobiltech. Jest on także współprzewodniczącym MMA Nordic oraz Mobile Copenhagen. 1 lipca został uruchomiony pierwszy oddział adQuota w Polsce, z siedzibą w Warszawie.