1. W marketingu najważniejsze są…
Uczciwość i szczerość. Dzięki nim pozyskuje się zaufanie klientów.
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł, to…
To było 30 lat temu, kiedy pracowałem na stanowisku managera wiodącego domu towarowego w Kopenhadze. Sprawiłem, iż radykalnie zmieniło się postrzeganie możliwości jego promocji – m.in. poprzez stworzenie nowych formatów reklamowych i wprowadzenie codziennych ofert specjalnych.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
Przekonanie reklamodawców i firm mediowych, że reklama mobilna jest rewelacyjnym rozwiązaniem. Ostatecznie udało mi się to całkiem nieźle.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Zrealizowałem wiele projektów, z których jestem naprawdę zadowolony. Jednym z ciekawszych był ten zrealizowany dla firmy Nykredit, największej sieci pośrednictwa handlu nieruchomościami w Danii. Stworzyliśmy inteligentną kampanię mobilną zintegrowaną z bazą nieruchomości. Poprzez wysłanie smsa użytkownik otrzymywał dostęp do strony mobilnej, na której online mógł otrzymać wycenę swojej nieruchomości. Kampania wygenerowała ponad 3000 nieruchomości na sprzedaż.
Kolejny projekt, o którym warto wspomnieć to mobile’owa kampania rich mediowa dla adQuota (powiedzenie, że szewc bez butów chodzi nie sprawdza się w naszym przypadku) z wbudowaną grą z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Udało nam się uzyskać CTR na poziomie 9,5%. Niespotykane!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
Raczej nie bywam zazdrosny. Ale podziwiam świetne kampanie. Uwielbiam np. wszystkie kampanie Heinekena, które są połączeniem dużej dawki poczucia humoru i konkretnego przekazu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
Trendów, które w radykalny sposób zmieniają sposób korzystania z mediów jest wiele. W ciągu najbliższych lat internet mobilny stanie się znacznie większy niż desktopowy. VOD zupełnie zmienia sposób, w jaki konsumujemy TV. W ogóle nowe urządzenia zmieniają to, w jaki sposób (i kiedy!) konsumujemy media. TV dziś to nie tylko telewizor – to komputer, tablet i smartfon.
Wraz z nowymi trendami nachodzą nowe możliwości marketingowe i reklamowe. Smartfon to obecnie jedyne urządzenie, które pozwala prowadzić skuteczne cross mediowe kampanie. Jednocześnie mobile daje nam niespotykane dotąd możliwości targetowania i geopozycjonowania. Według mnie brzmi to absolutnie obiecująco.
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
Jest ich dużo;), ale jednym z głównych jest tradycyjna reklama display.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Wiedza oraz dialog.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Od ludzi – wizjonerów
10. Gdybym miał sprzedawać duńską wódkę w Polsce, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
AdQuota nie jest agencją kreatywną, więc opracowanie komunikatu kreatywnego zostawiłbym ekspertom. My zajęlibyśmy się stworzeniem angażującej i ciekawej kampanii rich mediowej na mobile. Następnie na podstawie media planu skierowalibyśmy kampanie do sprecyzowanej grupy docelowej, na właściwe urządzenia, w odpowiednim czasie dnia i tygodnia. A potem usiadłbym i podziwiał rosnącą liczbę kliknięć;-)
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Cóż, właściwie już się nie zajmuję, ponieważ jestem teraz CEO 🙂 Ale marketing przede wszystkim zawsze dawał mi dużo satysfakcji.
Michael Buch Sandager
Group CEO w firmie adQuota – wiodącej platformie reklamy mobilnej na rynku skandynawskim i w krajach bałtyckich. Jest odpowiedzialny za rozwój adQuota na nowych rynkach. Jego celem jest zapewnienie i utrzymywanie wiodącej pozycji na rynku reklamy mobilnej w krajach skandynawskich i bałtyckich. Sandager ma ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu mobilnym, m.in. jako CEO w iLoop Mobile oraz jako COO w Mobiltech. Jest on także współprzewodniczącym MMA Nordic oraz Mobile Copenhagen. 1 lipca został uruchomiony pierwszy oddział adQuota w Polsce, z siedzibą w Warszawie.