Tommy Hilfiger, którego właścicielem jest PVH Corp. [NYSE: PVH] oraz Vevo, wiodąca na świecie sieć muzyczna, prezentują kampanię TOMMY JEANS na jesień 2021 „Less buzz, more music”, zapraszając odbiorców do ucieczki od zgiełku dzisiejszego świata – od newsów, po media społecznościowe – wykorzystując siłę muzyki. Kampania opiera się na wieloletniej pasji Tommy‘ego Hilfigera do muzyki, a współpraca obu firm jest kontynuacją celebrowania wpływu muzyki na markę. Kampania łączy styl streetwearowy z odważną muzyką Vevo.
Kampania skupia się na artystach Ray Blk i Big Zuu, prezentując ich nagrania na żywo. Urodzona w Nigerii Rita Ekwere, Ray Blk jest 26-letnią artystką mieszkającą w Wielkiej Brytanii, która nie boi się trudnych tematów, od przemocy domowej po osobiste przeszkody w branży. Londyńczyk i artysta grime rapu Big Zuu, prywatnie Zuhair Hussain, wykonuje afrobeaty z pasją, zawsze mówiąc prawdę i motywując publiczność do tego samego. Podkreślając stale rozwijającą się scenę hip-hopu, rapu i R&B w Europie, ROUNDS prezentuje serię występów na żywo wschodzących i uznanych muzyków.
Zobacz również
Kampania TOMMY JEANS na jesień 2021 r. stawia na „outwear out loud”, rekonstruując styl inspirowany ulicą, jednocześnie pozostając wiernym kulturze, z której się wyłoniła. Kampania „Less Buzz, More Music” zwraca uwagę na przedmioty, które odzwierciedlają osobisty styl muzyków: ekologiczne kurtki puchowe i kurtki w jaskrawych kolorach z wyrazistymi sloganami, które dodają mocnego charakteru. Odzież wierzchnia z kolekcji jest wykonana w 100% z dżinsu pochodzącego z recyklingu, co zmniejsza ilość odpadów, wody i energii, oraz 100% z bawełny pochodzącej z recyklingu.
Kolekcja jest już dostępna na tommy.com, w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS na całym świecie oraz u wybranych partnerów hurtowych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce