W loterii na Cinkciarz.pl mogą wziąć udział użytkownicy portalu, którzy zdobywają punkty za każdą transakcję, w której jedną z walut jest USD, GBP, CHF lub EUR. Łącznie będzie aż 19 losowań dla użytkowników indywidualnych i 19 dla biznesowych (po 12 miesięcznych, 4 trzymiesięczne, 2 sześciomiesięczne oraz 1 główne losowanie finałowe). We wszystkich 38 losowaniach fintech wręczy aż 190 nagród pieniężnych (m.in. 5 000, 6 000 czy 24 000 zł).
Po zaakceptowaniu regulaminu loterii w swoim panelu, punkty z poszczególnych transakcji użytkownika w danym miesiącu sumują się, także w przypadku wymiany różnych walut. Każdy zdobyty los uprawnia do udziału w losowaniu finałowym. Wielki finał jest zaplanowany na wrzesień 2022 r.
Zobacz również
Transakcje, których dotyczy loteria, zachodzą przy korzystaniu z jednej z następujących usług wielowalutowych dostępnych na portalu Cinkciarz.pl: wymiana walut (oprócz transakcji społecznościowych), przekazy pieniężne, transakcje kartowe i płatności internetowe poprzez Cinkciarz Pay.
Działania marketingowe dotyczące loterii, realizowane w całości in-house przez agencję Cinkciarz.pl Marketing, obejmują: landing page, spoty, banery oraz aktywności w internecie i social media.
Więcej informacji o loterii: https://cinkciarz.pl/loteria. Organizatorem loterii jest Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o. Sp. k.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing