Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Telemedi wybrało Havas PR Warsaw do wsparcia komunikacyjnego globalnej ekspansji

Telemedi, szybko rozwijająca się polska firma oferująca rozwiązania cyfrowej platformy opieki zdrowotnej dla sektorów medycznego i ubezpieczeń, wybrała agencję HAVAS PR do obsługi działań komunikacyjnych obejmujących międzynarodową ekspansję marki.
O autorze
1 min czytania 2021-09-08

Telemedi jest zaufanym partnerem w cyfrowej opiece zdrowotnej dla ponad 100 renomowanych organizacji z 20 państw, w tym m.in. Generali, Signal Iduna, Mondial Assistance, Uniqua, Compensa czy PZU Zdrowie. Telemedi dostarcza nowoczesne i kompleksowe rozwiązania z zakresu zdalnej opieki medycznej dla klientów korporacyjnych, jak i pacjentów.

– Ponieważ celem Telemedi na ten i przyszły rok jest wzmocnienie działań sprzedażowych na wybranych rynkach zagranicznych, w tym w Hiszpanii, szukaliśmy kompetencji polegających na doświadczeniu i rozumieniu rynku telemedycznego. Zdecydowaliśmy się podjąć współpracę z HAVAS ze względu na międzynarodowy zespół projektowy z udokumentowanymi realizacjami w branży, w której działamy. Agencja wykazała świetne zrozumienie zarówno aktualnych wyzwań sektora ochrony zdrowia, jak i potrzeb marki Telemedi. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek naszej wspólnej drogi przy międzynarodowej ekspansji – mówi Paweł Sieczkiewicz, CEO Telemedi.

– Cieszymy się, że będziemy mogli pomóc w komunikacji kolejnej polskiej firmy, która zyskała już zaufanie dużych partnerów i rusza na podbój zagranicznych rynków. Telemedi to marka, która wnosi wartość dodaną do jednej z najważniejszych dziedzin życia – naszego zdrowia, a przez to idealnie wpisuje się w ideę bycia meaningful. Jesteśmy szczęśliwi, że coraz częściej możemy pomagać w takich dużych i wyjątkowych projektach dzięki naszej doskonale działającej sieci – mówi Tomasz Lis, Dyrektor Zarządzający HAVAS PR Warsaw.

Zakres działań Havas PR Warsaw dla Telemedi to współtworzenie strategii komunikacyjnej na rynku hiszpańskim, obsługa biura prasowego marki, a także bezpośrednia koordynacja działań komunikacyjnych w Hiszpanii, a docelowo również na innych rynkach. Główną osobą odpowiedzialną za projekt po stronie agencji jest Jarosław Bukowski, Consulting Director.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj