Przełomowy produkt
Krakersy wielozbożowe Lay’s Oven Baked to aż 35% pełnego ziarna i wysoka zawartość błonnika. Chrupiąca Lay’s Oven Baked dostępna jest w trzech smakach: czerwona papryka w ziołach, warzywa z zieloną cebulką oraz pomidor z bazylią.
Przełomowa kampania
W kampanii wykorzystano narzędzie doboru treści reklamowych do zapytań użytkowników w serwisie YouTube – Director MIX. Rozwiązanie wykorzystane przy tworzeniu bumperów pozwoliło z jednej strony na optymalizacje pracy produkcyjnej, a z drugiej – na dokładny dobór wyświetlanej reklamy do konkretnej frazy wyszukiwanej przez użytkownika. Dla aż 53 segmentów odbiorców (m.in. kibiców piłki nożnej, amatorów gotowania, praktyków jogi czy osób, które uwielbiają kończyć pracę punktualnie) przygotowano łącznie 36 kontekstowych kreacji wideo.
Zobacz również
Kampania prowadzona jest od czerwca do 19 września 2021 roku.
Za strategię digital, koncept kreatywny, internetową stronę produktową, kampanię w social media oraz spot TV odpowiada VMLY&R Poland, Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy OMD Media Direction.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]